Regulamin

Niniejszy regulamin powstał, by zapewnić naszym Klientom poszanowanie ich praw konsumenckich, oraz zapewnić maksymalną, 100% jego zgodność z aktualnym prawem polskim, oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO). 

  • §1 INFORMACJE PODSTAWOWE

Regulamin określa zasady oraz warunki sklepu internetowego dostępnego pod adresem https://www.artgarden.com.pl prowadzonego przez spółkę ARTGARDEN Spółka z Ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu, pod adresem 53-676 Wrocław, ul. Sokolnicza 5/19, NIP: 8971948444, Regon: 54074954700000, KRS: 0001151797 W szczególności określa sposób, i zasady składania Zamówień, zawierania umów sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, oraz korzystania przez Klientów ze wszystkich usług Sklepu Internetowego.  

Dane teleadresowe:

Adres biura

ARTGARDEN SPÓŁKA Z O.O.

Ul. SOKOLNICZA 5/19 

53-676 WROCŁAW

Godziny otwarcia: od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-14:00.

 

Adres magazynu:

SADEK 35

26-500 SZYDŁOWIEC

Godziny otwarcia od PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU OD 9:00 DO 14:00 

 

Dane teleadresowe w zakresie zgłaszania reklamacji i dokonywania zwrotów zakupów.

Dane rejestrowe 

ARTGARDEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ul. Sokolnicza 5/19

53-676 Wrocław

NIP:8971948444

REGON:54074954700000

KRS: 0001151797

kom +48 669 120 368

adres email: biuro@artgarden.com.pl

Numer rachunku bankowego: ING Bank Śląski S.A. 53 1050 1575 1000 0090 8467 3277

  • §2 DEFINICJE

Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:

  1. KLIENT - osoba fizyczna w tym Konsument, który ma ukończony 18 rok życia, a także osoba prawna, lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której stosowne przepisy przyznają zdolność prawną, zamierzająca złożyć Zamówienie lub korzysta z innych usług Sklepu Internetowego;
  2. KONSUMENT - osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością zawodową, lub gospodarczą.
  3. KONTO (KONTO KLIENTA) - jest to podstrona Sklepu Internetowego, przez którą Klient ma możliwość zarządzać swoimi danymi osobowymi, otrzymywać powiadomienia dotyczące Zamówienia, w tym powiadomienia o zmianie statusu Zamówienia, oraz kontrolować i zarządzać stanem złożonych przez niego Zamówień;
  4. REGULAMIN - niniejszy Regulamin sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, oraz świadczenia usług drogą elektroniczną. W zakresie w jakim świadczone sa usługi drogą elektroniczna, niniejszy Regulamin jest regulaminem o którym mowa w art 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. Oświadczeniu usług drogą elektroniczną;
  5. REJESTRACJA - bezpłatna, dobrowolna, jednorazowa czynność polegająca na założeniu przez Klienta Konta Klienta;
  6. SKLEP INTERNETOWY (dalej: “Sklep” lub “Sklep Internetowy”) - jest to serwis internetowy dostępny pod adresem https://www.artgarden.com.pl , poprzez który Klient może składać Zamówienia, oraz korzystać z pozostałych Usług Sklepu;
  7. STRONA - Usługodawca, lub Klient
  8. TOWAR - rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy sprzedaży;
  9. UMOWA SPRZEDAŻY - umowa sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawierana pomiędzy Usługodawcą a Klientem przy użyciu środków porozumiewania się na odległość za pośrednictwem Sklepu, której przedmiotem są Towary;
  10. USŁUGA (Usługi) - usługa świadczona przez Usługodawcę drogą elektroniczną na zasadach określonych w Regulaminie za pośrednictwem Sklepu;
  11. USŁUGODAWCA - ARTGARDEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą we Wrocławiu, ul. Sokolnicza 5/19, 53-676 Wrocław, NIP: PL 8971948444, Regon: 54074954700000, KRS: 0001151797;
  12. USTAWA - Ustawa – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014, poz. 827
  13. ZAMÓWIENIE - stanowi oświadczenie woli Klienta, stanowiące wolę zawarcia Umowy sprzedaży z usługodawcą, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego określające rodzaj i liczbę Towarów będących przedmiotem Umowy sprzedaży. 
  • §3 OBOWIĄZKI STRON
  1. Klient ma obowiązek korzystania z Usług oferowanych przez Usługodawcę  zgodnie z przepisami prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowień Regulaminu. Klient zobowiązuje się do niedostarczania treści zabronionych przez powszechnie obowiązują przepisy prawa;
  2. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczania Towaru wolnego od wad.
  3. W przypadku gdy Kupującym jest Konsument, Sprzedawca jest obowiązany wydać rzecz kupującemu bez zbędnej zwłoki, nie później niż trzydzieści dni od zawarcia Umowy sprzedaży, chyba że Umowa sprzedaży stanowi inaczej (np. W opisie Towaru wskazano inny termin dostarczenia Towaru);
  • §4 ZAMÓWIENIA
  1. Klient może złożyć zamówienie poprzez Sklep Internetowy 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, niezależnie od tego czy dokonał Rejestracji;
  2. Usługodawca - dopuszcza możliwość składania Zamówień na Towary poza infrastrukturą sklepu:
    1. Poprzez pocztę elektroniczną pod adresem: biuro@artgarden.com.pl
    2. Telefonicznie pod numerem +48 669 120 368;
  3. Celem zawarcia Umowy sprzedaży Towaru na odległość poprzez Sklep Internetowy należy wejść na stronę internetową Sklepu, następnie wybrać Towar i złożyć Zamówienie podejmując kolejne czynności techniczne zgodnie z wyświetlanymi Klientowi komunikatami, lub informacjami; 
  4. Proces/Procedura składania zamówienia:
    1. Klient kompletuje zamówienie korzystając z “Koszyka” - używając pola “Dodaj do koszyka”. Klient dokonuje wyboru Towaru znajdującego się w Sklepie w chwili składania Zamówienia, zgodnie z jego opisem oraz ceną,
    2. Klient loguje się na Konto Klienta, lub podaje dane w formularzu w zakresie niezbędnym do złożenia i realizacji Zamówienia
    3. Klient ma możliwość wpisania kodu rabatowego,
    4. Klient ma możliwość wyboru formy dostawy oraz sposobu m in. płatności, opierając się o wyświetlane komunikaty,
    5. Po kliknięciu “Przejdź do potwierdzenia” następuje weryfikacja dotychczas wprowadzonych informacji, oraz ostateczne złożenie Zamówienia,
    6. Składając Zamówienie Klient ma możliwość jednoczesnego założenia Konta Klienta z wykorzystaniem danych wpisywanych podczas Zamawiania, poprzez zaznaczenie „Załóż konto”;
  5. Warunkiem niezbędnym złożenia skutecznego Zamówienia jest zapoznanie sie i zaakceptowanie przez Klienta Regulaminu;
  6. Złożenie Zamówienia stanowi ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Towarów, w rozumieniu Kodeksu cywilnego, złożoną Usługodawcy przez Klienta;
  7. Po skutecznie złożonym Zamówieniu Klient otrzymuje wiadomość e-mail, która jest potwierdzeniem wpłynięcia Zamówienia do Sklepu, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia;
  8. Wraz z otrzymaniem przez Klienta potwierdzenia, o którym mowa w ust. 7 powyżej dochodzi do zawarcia Umowy sprzedaży;
  9. Klient otrzymujący wiadomość o której mowa w ust. 7, jest proszony o potwierdzenie Zamówienia, przy czym informowany jest także, że to potwierdzenie nie wywołuje skutków prawnych, ma jedynie cel informacyjny i nie jest obowiązkowe, ponieważ do zawarcia Umowy sprzedaży dochodzi w momencie wskazanym w ust. 8.
  • 5 CENY, PŁATNOŚCI ZA DOSTAWY TOWARU
  1. Ceny Towarów w Sklepie podawane są w złotych polskich i są cenami brutto tzn. zawierają podatek VAT,
  2. Ceny Towarów nie zawierają w sobie kosztów dostawy, które zawsze wskazane są osobno w procesie składania Zamówienia. Całkowita wartość zamówienia obejmuje cenę Towarów oraz koszty dostawy, w przypadku gdy koszty dostawy ponosi Klient;
  3. Klient ma możliwość uiszczenia ceny w sposób następujący:
    1. płatność za pobraniem w momencie odbioru Towaru dostarczanego przez firmę zewnętrzną,
    2. przelewem w formie przedpłaty na rachunek bankowy Usługodawcy,
  4. Zamówienie Towaru zostanie przekazane do realizacji (do wysyłki) niezwłocznie po zawarciu Umowy sprzedaży, przy czym w przypadku płatności przelewem (przedpłata), za pośrednictwem PayU wysyłka będzie realizowana dopiero odpowiednio po zaksięgowaniu wpłaty za Towar na rachunku bankowym Usługodawcy, a w przypadku płatności za pośrednictwem PayPal po odnotowaniu wpłaty za Towar na koncie PayPal Usługodawcy;
  5. Zamówione towary Usługodawca dostarcza za pośrednictwem firm kurierskich, lub wyspecjalizowanej formy spedycji;
  6. W przypadku płatności za pobraniem, Klient zobowiązuje się do odbioru oraz uregulowania należności za zakupione Towary (wraz z kosztami przesyłki) bezpośrednio u kuriera doręczającego przesyłkę, lub w urzędzie Pocztowym. W przypadku uchylania się Klienta od zapłaty za dostarczoną przesyłkę, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Klienta, Poczta zwróci przesyłkę Sprzedającemu (po 14 dniach od pierwszej próby doręczenia). W takiej sytuacji, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Kupującego Sprzedawca może wezwać Kupującego do jej wykonania, a także żądać naprawienia szkody wyrządzonej mu przez niewykonanie Umowy sprzedaży przez Kupującego, co oznacza w szczególności pokrycie kosztów przesyłki w obie strony oraz wezwania do wykonania umowy, zapłaty.
  7. Przy odbiorze przesyłki z zamówionym Towarem rekomendujemy, aby Konsument sprawdził przesyłkę i wskazujemy, że w przypadku stwierdzenia:
    1. Uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki,
    2. Niekompletności przesyłki,
    3. Niezgodności przesyłki z przedmiotem Zamówienia,

Konsument ma prawo do odmowy przyjęcia przesyłki. W takiej sytuacji rekomendujemy przygotowanie uwag lub notatki ze zdarzenia w obecności dostarczyciela, a także niezwłocznego powiadomienia Usługodawcy o zaistniałej sytuacji. W każdym przypadku stwierdzenia uszkodzeń przesyłki sugerujemy sporządzenie protokołu uszkodzeń w obecności dostarczyciela przesyłki.

  1. Klient niebędący Konsumentem, w momencie odbioru przesyłki zobowiązany jest do sprawdzenia jej zawartości. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki zobowiązany jest on zgłosić ten fakt dostawcy Towaru i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych Towaru w trakcie transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę niebędącego Konsumentem i dostawcę przesyłki.
  2. Przywołując art. 548 §1 Kodeksu Cywilnego Sprzedawca przypomina, że “Z chwilą wydania rzeczy sprzedanej przechodzą na kupującego (Klienta) korzyści i ciężary związane z rzeczą (Towarem) oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy (Towaru)”. W przypadku gdy Towar ma zostać przesłany przez Sprzedawcę Konsumentowi, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Konsumenta z chwilą wydania Towaru Konsumentowi. Za wydanie Towaru uważa się jej powierzenie przez Sprzedawcę przewoźnikowi, jeżeli Sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez Konsumenta. 
  • §6 ZWROT TOWARU - UPRAWNIENIE DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  1. Konsument lub osoba fizyczna, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego (wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) może w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży odstąpić od umowy bez podania przyczyny, poprzez złożenie stosownego oświadczenie w formie pisemnej, w terminie 14 (czternastu) dni, przy czym termin ten biegnie od objęcia rzeczy w posiadanie przez Kupującego lub wskazaną przez niego osobę trzecią (inną niż przewoźnik), a w przypadku umowy, która:
    1. obejmuje wiele rzeczy, dostarczanych osobno, w częściach lub partiami - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, części, lub partii,
    2. Polega na dostarczaniu rzeczy w sposób regularny, przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia przed jego upływem na adres Sprzedawcy. Oświadczenie można złożyć także na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu. Formularz odstąpienia. 
  2. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.
  3. Jeżeli Kupujący złożył skuteczne oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 
  • §7 OBOWIĄZKI KLIENTA W PRZYPADKU ZWROT TOWARU - SKORZYSTANIA Z UPRAWNIENIA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  1. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy, lub przekazać go osobie posiadającej uprawnienie Sprzedawcy do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło odstąpienie od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca zaproponował, że samodzielnie odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Towar powinien być zapakowany w sposób, który zagwarantuje jego bezpieczny transport;
  2. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu (odesłania) Towaru;
  3. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, które wyniknie z korzystania przez niego z Towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  • §8 OBOWIĄZKI SPRZEDAWCY W PRZYPADKU ZWROT TOWARU - SKORZYSTANIA Z UPRAWNIENIA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  1. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym otrzymał oświadczenie Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towarów; 
  2. Zwrot płatności Sprzedawca dokonuje przy użyciu tego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie powoduje po jego stronie powstania kosztów. 
  3. W przypadku gdy Klient wybrał inny, niż najtańszy oferowany przez Sprzedawcę, sposób dostarczenia Towaru, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  4. W przypadku gdy Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  5. Sugerujemy dołączenie dowodu zakupu, w celu usprawnienia procesu zwrotu
  • §9 USTAWOWE WYŁĄCZENIE PRAWA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY
  1. Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje w sytuacjach określonych w art 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r.  “O prawach konsumenta”, tj. w odniesieniu do umów:
    1. o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
    2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy
    3. w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    4. w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
    5. w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami;
    7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
    8. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub towarów
    9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 
    11. zawartej w drodze aukcji publicznej; 
    12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
    13. o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1;
    14. o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, w przypadku których konsument wyraźnie zażądał od przedsiębiorcy, aby ©Kancelaria Sejmu s. 23/44 2024-12-18 przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta. 
  • §10 RĘKOJMIA ZA WADY FIZYCZNE TOWARU (REKLAMACJA)
  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Towaru, który jest wolny od wad. Sprzedawca odpowiada za wady towaru.
  2. Wada fizyczna Towaru polega na niezgodności sprzedanego Towaru z Umową sprzedaży,
  3.  Reklamacje, z tytułu rękojmi za wady (niezgodności Towarów z Umową Sprzedaży) można składać pisemnie na adres Sprzedawcy lub pocztą e-mail.
  4. Gdy Towar ma wadę, Klient może:
    1. żądać wymiany Towaru na wolny od wad,
    2. żądać usunięcia wady, albo
    3. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, o których mowa w pkt. a lub b.
  5. Uprawnienia określone w ust. 4 pkt a lub b są pierwotne, a określone w pkt c dopiero następcze.
  6. Kupujący nie może odstąpić od Umowy sprzedaży, jeśli wada jest nieistotna,
  7. Jeśli Konsument stwierdzi istnienie niezgodności Towaru z umową sprzedaży (wada fizyczna) winien odesłać Sprzedawcy reklamowany Towar wraz z opisem niezgodności.
  8. Sugerujemy by dołączyć dowód zakupu w celu usprawnienia procesu reklamacyjnego.
  9. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru.
  10. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
  • 11 NEWSLETTER
  1. Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych w postaci Newslettera - usługi udostępnianej przez Usługodawcę. Newsletter wysyłany jest tylko do Klientów, którzy zamówili Newsletter,
  2. Newsletter przesyłany jest za pośrednictwem poczty elektronicznej, na podany przez Klienta adres e-mail, wysyłana jest informacja w formie listu elektronicznego (e-mail) zawierająca biuletyn informacyjny (Newsletter) Sklepu Internetowego, a także inne informacje handlowe wysyłane przez Usługodawcę w swoim imieniu i na zlecenie osób trzecich.
  3. Klient ma prawo w dowolnym momencie zrezygnować z prenumeraty Newslettera.   
  • §12 WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU
  1. Usługodawca, za pośrednictwem Sklepu, świadczy następujące usługi:
    1. przedstawia ofertę Sklepu Internetowego,
    2. umożliwia składanie Zamówień na Towary dostępne w Sklepie Internetowym, a co za tym idzie, daje możliwość  zawierania Umów na odległość,
    3. umożliwia zapisania się do usługi Newslettera,
    4. umożliwia korzystanie z Konta Klienta,
  2. Usługi wskazane w ust 1 pkt od a do c nie wymagają Rejestracji,
  3. Usługi wskazane w ust. 1 pkt d wymaga dokonania Rejestracji,
  4. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną (Umowa o korzystanie z infrastruktury Sklepu) zostaje zawarta z chwilą skutecznego wypełnienia odpowiednich rubryk i zaakceptowania przez Klienta formularza rejestracyjnego, który jest udostępniony na stronie Sklepu. Rejestracja wymaga zaakceptowania przez Klienta Regulaminu.
  5. By korzystać ze Sklepu Klient winien posiadać urządzenie z dostępem do sieci Internet wyposażone w aktualną wersję przeglądarki internetowej, na dowolnym systemie operacyjnym. Oprogramowanie SOTE SHOP, z którego korzysta Usługodawca zostało zoptymalizowany do poprawnego działania dla przeglądarek: Chrome, Safari, Tylko pod Mac OS X. Apple nie wspiera przeglądarki pod Windows, Opera, Firefox, Edge. Przeglądarka musi umożliwiać korzystanie z mechanizmów JavaScript oraz zezwalać na przechowywanie plików cookies. Dopuszczalne jest stosowanie innych wersji przeglądarek internetowych, jeżeli zapewniają one pełną zgodność z wersjami wymienionymi powyżej. 
  6. Dla zachowania bezpieczeństwa korzystania ze Sklepu internetowego, zalecamy by urządzenie z którego korzysta Klient w szczególności posiadało:
    1. system antywirusowy z najnowszą wersją definicji wirusów i uaktualnień,
    2. skuteczna zaporę bezpieczeństwa (firewall),
    3. aktywowaną funkcję akceptacji plików cookies oraz JavaScript w przeglądarce internetowej,
    4. Oprogramowanie umożliwiające odczyt plików w formacie PDF.
  7. Reklamacje mające związek z funkcjonowaniem Sklepu Klient winien zgłaszać pisemnie na adres Sprzedawcy lub przez pocztę elektroniczną,
  8. Składając reklamację Klient winien podać swoje imię i nazwisko, adres korespondencyjny, oraz podstawę roszczenia reklamacyjnego,
  9. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni.
  • §13 POZOSTAŁE PRAWA I OBOWIĄZKI
  1. Zarejestrowany Klient rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez samodzielne usunięcie Konta, które polega na złożeniu dyspozycji jego usunięcia, albo  zgłoszenie żądania usunięcia Konta Usługodawcy, przy czym w przypadku zgłoszenia żądania usunięcia Konta Usługodawcy rozwiązanie umowy następuje po upływie okresu wypowiedzenia wynoszącego 5 dni.
  2. Usługodawca ma prawo do odstąpienia od Umowy w trybie natychmiastowym,  w przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu oraz w wyniku bezskutecznego wezwania Klienta do zaprzestania ww. naruszeń w terminie co najmniej 3 dni roboczych.
  3. Reklamacje dotyczące świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Sklepu można składać pisemnie na adres: ARTGARDEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Sokolnicza 5/19, 53-676 Wrocław, lub elektronicznie na adres e-mail: biuro@artgarden.com.pl.
  • §14 ROZSTRZYGANIE SPORÓW
  1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów między Usługodawcą a Klientem, który jest Konsumentem, rozstrzygają Sądy właściwe zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów między Usługodawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.

 

  • §15 DANE OSOBOWE
  1. Dane osobowe Klientów są przetwarzane przez Usługodawcę na zasadach określonych w Polityce Prywatności, z uwzględnieniem przepisów prawa w tym zakresie, w tym w szczególności ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych.
  2. Dane osobowe będą przetwarzane będą przez Usługodawcę w celu realizacji umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, umowy sprzedaży, a w stosunku do osób, które wyraziły na to zgodę także w celu marketingowym,
  3. Podanie danych osobowych, zwłaszcza w procesie rejestracji Konta jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji Umowy sprzedaży,
  4. Wszystkie udostępnione dane osobowe podlegają szczególnej ochronie, 
  5. Każdemu  przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, a także prawo do żądania ich aktualizacji lub zaprzestania przetwarzania.
  • §16 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Konsument ma prawo do negocjowania warunków postanowień Regulaminu.
  2. W celu realizacji uprawnienia wskazanego w ust 1 Konsument powinien się skontaktować Usługodawcą za pośrednictwem poczty tradycyjnej, poczty e-mail lub telefonicznie.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
  4. Klienci mogą uzyskać dostęp do Regulaminu nieodpłatnie i w każdym czasie. Dostęp do Regulaminu umożliwia odesłanie internetowe (link) zamieszczony na stronie głównej Sklepu. Klient może sporządzić wydruk Regulaminu bez ograniczeń.
  5. Informacje o Towarach podane w Sklepie, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  6. Prawa wyłączne co do treści udostępnianych w ramach Sklepu Internetowego, w szczególności prawa autorskie do zdjęć, nazwa Sklepu, znaki towarowe Usługodawcy oraz producentów Towarów, wchodzące w ich skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Usługodawcy lub podmiotom, z którymi Usługodawca zawarł stosowne umowy. Zabrania się kopiowania, czy też innych form korzystania z jakichkolwiek elementów Sklepu bez zgody Usługodawcy.
  7. Zmiana Regulaminu Sklepu może być dokonana na zasadach określonych w art. 384 §1 kodeksu cywilnego.
  8. Odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Konsumenta za zgodność świadczenia z umową  wynika z zasad określonych w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks cywilny.

Wrocław 26.03.2025 r.







Załącznik nr 1 do Regulaminu




Wzór formularza odstąpienia od Umowy sprzedaży.

(formularz należy wypełnić i odesłać w przypadku chęci odstąpienia od umowy, dotyczy tylko konsumentów)



Data ………………………………………..

 

Adresat:

ARTGARDEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

  1. SOKOLNICZA 5/19

53-676 WROCŁAW

 

Niniejszym informuję, iż odstępuję od umowy sprzedaży następującej rzeczy:

 

…………………………………………………................................................................…………………………………………………………

 

Data odbioru towaru: .................................................................

 

Imię i Nazwisko konsumenta: ………………………………………………………………………..

 

Adres konsumenta: ……………………………………………………………………………………....

 

Numer rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu:

 

……………………………………………………………………………………………….................................................................……………






……………………………………………..

Podpis konsumenta

(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)